martes, 19 de febrero de 2008

Nire Lan Ibilbidea

Ordezkapenak egiten nabil azken urteetan, lehenik urte eta erdiz Herri Ametsa ikastolan 2003-2004 eta 2004-2005 ikastaroetan eta geroztik hainbat ikastetxe publikotan.

2004-2005 Ikastaroan Segurako Laiotz eskolan
, Beasaingo Loinazpe institutoan eta Bilboko Zorrotza institutoan izan nintzen.

2005-2006 Trintxerpeko Karmengo Aman 
eta Gernikako EPAn.izan nintzen.

2006-2007 ikasturtean Izarrako eskolan , Oiongo Ramiro Maeztu eskolan, Markinako EPAn, Trapagarango San Gabriel eskolan eta Aguraingo Pedro Lope de Larrea ikastolan.

2007-2008 ikastaroa, Duranako Ikasbidea ikastolan
hasi nuen, ondoren Eibarko Arrateko Andra Mari eskolan, eta Hernaniko Langile institutoan gabonak bitartean.Urretxuko J.M Iparragirre institutoan, Galdakaoko EPA-n , Berrizeko Learreta-Markina eskolan. Eibarko Amaña eskolan  eta arraroa den arren urte berean bigarren aldiz, Berrizko Learreta -Markina eskolan ibili nintzen lanean Aste Santua arte.


2008-2009 ikastaroko lehen hiruhilabetean, Hernaniko Langile Ikastolan izan nintzen eta bigarrenean Ermuako Ongarai Eskolan. Ondoren, Gasteizeko Toki Eder ikastolan, Andoaingo Ondarreta ikastetxean, Etxebarriko Joxe Miguel Barandiaran ikastetxean eta azkenik Zallako Mimetiz Eskolan lan egin nuen.

2009-2010 ikastaroko lehen hiruhilabetea, Zarautzeko Lizardi institutuan hasi nuen, bigarrenean, Donostiako Intxaurrondo Hegoa ikastetxeanizan nintzen eta ondoren Tolosako EPA-n. Azkenik ikasturtea Altzako Harri Berri-Oleta ikastetxean amaitu nuen.

2010-2011 ikastaroko lehen hiruhilabetea, Intxaurrondo ikastolan hasi nuen. bigarren hiruhilabetean Irungo Txingudi ikastolan eta Amezketako Zumadi ikastetxean izan nintzen eta azken hiruhilabetean, Altzako Harri Berri-Oleta ikastetxean, Asteasuko Pello Errota ikastetxean eta Irungo Dunboa herri ikastetxean izan nintzen.


2011-2012 ikastaroa Oreretako Beraun Berri ikastetxean hasi nuen, ondoren Lezo Herri eskolan eta orain Altza Herri Eskolan nabil..

Zuetako norbaitek eskola hauei buruzko informaziorik beharko balu jarri nirekin harremanetan eta saiatuko naiz laguntzen ahal dudan nehurrian.



No hay comentarios: